CompassNature tarjoaa ilmaisen jäljitettävän toimituksen kaikille tuotteille

Teemme yhteistyötä DHL Expressin, Postnordin, Early Birdin ja monien muiden kuljetusyritysten kanssa, jotta toimituksemme olisivat mahdollisimman nopeita ja sujuvia.

Saat aina automaattisen tilausvahvistuksen, kun tilaus tehdään, sekä sähköpostiviestin, jossa on toimitustiedot, kun paketti on lähetetty. Jos et löydä sitä postilaatikostasi, tarkista roskapostisi tai muut kansiot ensisijaisen postilaatikkosi lisäksi.

Seurantanumeron avulla voit seurata tilauksesi matkaa seurantasivujemme avulla.

Pakettisi toimitetaan postilaatikkoosi tai ovellesi. Jos toimitus osoitteeseesi ei ole mahdollista, paketti jätetään lähimpään postitoimipaikkaan, ja sinulle ilmoitetaan asiasta sähköpostitse tai tekstiviestillä.

Käsittelyaikamme on 1-3 päivää, jotta voimme suorittaa laatutarkastuksen ja pakata tuotteesi ennen niiden lähettämistä.

Laaduntarkastuksen ja pakkaamisen jälkeen pakettisi lähetetään jäljitettävällä toimituksella, jonka arvioitu toimitusaika on 5-14 arkipäivää.

Tuotteet, jotka sisältävät erillisen akun tai virtalähteen, vaativat turvallisemman toimitustavan, jolloin toimitusaika voi olla pidempi, jopa 10-20 arkipäivää.

Kaikki tuotteemme pakataan ja lähetetään suoraan omasta varastostamme Aasiassa. Näin voimme tarjota sinulle parhaat tuotteet kilpailukykyisin hinnoin.

EU:n markkinoilla ei peritä tullimaksuja.

Odota enintään 20 arkipäivää ennen kuin otat yhteyttä asiakaspalveluun puuttuvasta tilauksesta.

Jos sinulla on kysyttävää toimituksestasi, älä epäröi ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse: Support@CompassNature.com

Huomautus: Pyrimme toimittamaan edellä mainittujen aikojen sisällä, mutta toimituspäiviä ei voida taata, koska toimitukset hoitavat kolmannet osapuolet. Tilaukset käsitellään myyntiehtojen mukaisesti.

Emme voi muuttaa toimitusosoitetta jo toimitetuille tilauksille.

VAHINGOITTUNEET LÄHETYKSET

Jos tuote/lähetys vahingoittuu kuljetuksen aikana, siitä on ilmoitettava mahdollisimman pian kuljetusyhtiölle, yleensä toimituspisteen/jakelijan kautta. Ulkoisesti näkyvistä vaurioista on ilmoitettava heti vastaanoton yhteydessä, kun taas piilossa olevista vaurioista on ilmoitettava 5 päivän kuluessa vastaanotosta. Jos kuljetusvaurioista ei ilmoiteta tässä ajassa, menetetään oikeus vaatia korvausta tuotteesta, koska jälkikäteen ei voida todistaa, miten vahinko on tapahtunut.