OTA YHTEYTTÄ

Ota meihin yhteyttä sähköpostitse tai lähetä meille viesti yhteydenottolomakkeen kautta. Odotamme aina palautetta ja kommentteja sinulta parantaaksemme palvelumme laatua. Keskitymme voimakkaasti antamaan sinulle parhaan mahdollisen asiakastuen ja vastaamme aina 24 tunnin kuluessa.

*Huomaa*

Jos et saa meiltä vastausta 24 tunnin kuluessa, tarkista roskapostikansiostasi vastauksemme, koska sähköpostit päätyvät joskus vahingossa sinne.

Toimitus

Meillä on 1-3 päivän käsittelyaika, jonka aikana voimme tarkistaa tuotteiden laadun ja pakata ne ennen niiden lähettämistä.

Saat aina automaattisen tilausvahvistuksen, kun tilauksesi on tehty, sekä toimitustiedot sisältävän sähköpostiviestin, kun pakettisi on lähetetty. Jos et löydä sitä postilaatikostasi, tarkista roskapostikansiosi tai muut kansiot ensisijaisen postilaatikkosi lisäksi.

Seurantanumeron avulla voit seurata tilauksesi reittiä seurantasivujemme avulla.

Meillä on 1-3 päivän käsittelyaika, jonka aikana tarkastamme ja paketoimme tuotteesi ennen niiden lähettämistä.

Laadunvalvonnan ja pakkaamisen jälkeen pakettisi lähetetään jäljitettävällä toimituksella, ja sen arvioidaan saapuvan 5-14 arkipäivän kuluessa.

Tuotteet, jotka sisältävät erillisen akun/virtapankin, vaativat turvallisemman toimitustavan, mikä voi johtaa pidempään toimitusaikaan, joka voi olla yhteensä jopa 10-20 päivää.

Kun tilauksesi on lähetetty, saat sähköpostitse lähetysvahvistuksen, joka sisältää seurantanumeron. Voit seurata pakettisi kulkua täällä.

Tuote

Tarjoamme palautuksia kaikille tuotteillemme. Saat hyvityksen palauttamalla tuotteen meille postitse 30 päivän kuluessa tilauksen ostamisesta ja 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Muista kirjoittaa tilausnumero sekä paketin ulko- että sisäpuolelle.

Jotta tuote voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen sait. Sen on myös oltava alkuperäispakkauksessa.
Tarjoamme palautuksia ja hyvityksiä vain fyysisistä tuotteista.

Jos haluat aloittaa hyvityksen tai palautuksen, ota meihin yhteyttä live-chatissa tai sähköpostitse osoitteessa support@compassnature.com

Lue lisää palautusehdoistamme.

Saadaksesi takuuhuoltoa sinun on ensin otettava meihin yhteyttä, jotta voimme selvittää ongelman ja sinulle sopivimman ratkaisun.

Ota meihin yhteyttä osoitteessa support@compassnature.com
Lue lisää takuukäytännöstämme.

Lunastamattomat tavarat palautetaan meille. Kaikista paketeista, joita ei lunasteta, pidätämme oikeuden veloittaa sinulta palautuslähetyskulut, käsittelymaksun ja käsittelymaksun, joka on tällä hetkellä 29,9 EUR. Jos tuotteen hinta ei ylitä 29,9 EUR, pidätämme oikeuden pitää koko ostosumman.

Jos olet saanut viallisen tai virheellisen tuotteen, ota yhteyttä yhteydenottolomakkeemme kautta tai lähetä viesti tukisähköpostiin Support@CompassNature.com, niin autamme sinua mahdollisimman pian.

Yritystiedot

JM Commerce AB

Vat nr: SE559324475801

BOX 1981

116 74 Stockholm

Sweden

Osoite:

BOX 1981

116 74 Stockholm

Sweden

Sähköposti:

Support@CompassNature.com