ASIAKASTUKI

Tarkista roskapostikansiosi, jos et ole saanut meiltä sähköpostia. Lähetämme kaikki tilaukset 24 tunnin kuluessa tilauksen tekemisestä, ja samaan aikaan sinun pitäisi saada tilausvahvistus ja seurantanumero sähköpostitse. Joskus sähköpostit päätyvät vahingossa roskapostikansioon.

Jos et edelleenkään löydä sähköpostiasi, ota yhteyttä live-chatin kautta tai ottamalla yhteyttä tukitiimiimme Täällä.

Tarjoamme palautuksia kaikille tuotteillemme. Saat hyvityksen palauttamalla tuotteen meille postitse 30 päivän kuluessa tilauksen ostamisesta ja 14 päivän kuluessa tuotteiden vastaanottamisesta. Muista kirjoittaa tilausnumero sekä paketin ulko- että sisäpuolelle.

Jotta tuote voidaan palauttaa, sen on oltava käyttämätön ja samassa kunnossa kuin sen sait. Sen on myös oltava alkuperäispakkauksessa.
Tarjoamme palautuksia ja hyvityksiä vain fyysisistä tuotteista.

Jos haluat aloittaa hyvityksen tai palautuksen, ota yhteyttä tukitiimiimme osoitteessa Helpdeskin kautta.

Lue lisää palautuskäytännöstämme.

Saadaksesi takuuhuoltoa sinun on ensin otettava meihin yhteyttä, jotta voimme selvittää ongelman ja sinulle sopivimman ratkaisun.

Ota yhteyttä Helpdeskiin.

Lue lisää takuukäytännöstämme

24 kuukautta tilauksen tekemispäivästä. 
Lue lisää meidän Takuukäytäntö

Joko keskustelemalla Ai Assistenttimme kanssa tai klikkaamalla tästä. Vastaamme kaikkiin sähköposteihin 24 tunnin kuluessa ympäri vuoden.

TOIMITUS JA MAKSU

Kyllä, CompassNature tarjoaa ilmaisen maailmanlaajuisen toimituksen kaikille tuotteillemme.

Meillä on käsittelyaika 1-3 päivää ennen tuotteidesi laadun tarkistamista ja pakkaamista ennen niiden lähettämistä.

Saat aina automaattisen tilausvahvistuksen, kun tilaus on tehty, ja sähköpostiviestin toimitustiedoin, kun paketti on lähetetty. Jos et löydä sitä sähköpostisi pääkansiosta, tarkista roskapostikansio tai muut kansiot kuin ensisijainen postilaatikkosi.

Voit käyttää seurantanumeroa tilauksesi reitin seuraamiseen käyttämällä seurantasivujamme.

Meillä on käsittelyaika 1-3 päivää tilaustesi laatutarkastukseen ja paketointiin ennen kuin ne lähetetään.

Laatutarkastuksen ja paketoinnin jälkeen pakettisi lähetetään seurattavalla toimituksella, ja arvioitu toimitusaika on 7-14 työpäivää.

Tuotteet, jotka sisältävät erillisen akun/powerbankin, vaativat turvallisemman kuljetustavan, mikä voi johtaa pidempään toimitusaikaan, enintään 10-20 päivää kokonaisuudessaan.

Olemme tehneet yhteistyötä DHL Expressin, USPS:n, FedExin ja monien muiden kuljetusyritysten kanssa tehdäksemme toimitukset mahdollisimman nopeiksi ja sujuviksi. Saat seurantatunnuksen, kun tilauksesi on lähetetty, ja voit seurata sen reittiä meidän kauttamme Seurantasivut

CompassNature tarjoaa turvallisia maksutapoja, ja voit valita maksutavaksi: Visa, Mastercard, Maestro, American Express, iDEAL, Google Pay, Apple Pay, Shop Pay, Bancontact tai PayPal.

TILAUKSET

Napsauta oikeassa kulmassa olevaa Chat-kuvaketta, ja Ai Assistant auttaa sinua heti. Tai ota meihin yhteyttä Täällä.

Jos haluat muuttaa tai peruuttaa tilauksesi, ota meihin välittömästi yhteyttä. Kun varastomme on käsitellyt tilauksesi, emme voi tehdä muutoksia.

Voit ottaa meihin yhteyttä täällä.

"Unfulfilled" tarkoittaa vain sitä, että olemme vastaanottaneet tilauksesi onnistuneesti! Kun tilauksesi on lähetetty, saat seurantatunnuksen, ja tilauksesi tila muuttuu "Fulfilled" (toteutettu) -tilaan.

Jos tilauksesi peruutettiin odottamatta, on todennäköistä, että petos-suodattimemme merkitsi tilauksesi petolliseksi. Jos olet varma, että tämä ei pidä paikkaansa, voit tilata uudelleen käyttämällä Paypal-tiliä. Jos sinulla ei ole Paypal-tiliä, voit helposti rekisteröityä osoitteessa www.Paypal.com.

Jotta voit lunastaa tarjouksen, syötä saamasi koodi "Alennuskoodi" -kenttään kassalla käytön aikana. Huomaa, että vain yksi alennuskoodi voidaan käyttää yhtä tilausta kohden.

Tilauksesi lähetetään, saat toimitusvahvistuksen sähköpostitse, joka sisältää seurantatunnuksen. Voit seurata pakettiasi täällä.

Tilaukset käsitellään yleensä 24 tunnin kuluessa. Jos tilauksesi tila osoittaa, että tilaustasi ei ole vielä lähetetty, mutta tuotteet ovat varastossa, tämä voi johtua seuraavasta syystä:

- Emme pystyneet saamaan asianmukaista luottolupaa ostollesi.

- Saimme luottokortin laskutusosoitteen, jota ei voitu vahvistaa luottokortin myöntäjän kanssa.

Huomioithan, että on tärkeää antaa puhelinnumero, joka on rekisteröity luottokortin myöntäjän kanssa, kun teet tilauksesi, jotta voimme ottaa sinuun yhteyttä ja keskustella mahdollisista tilaukseen liittyvistä ongelmista. Käytämme vain vahvistettuja puhelinnumeroita varmistaaksemme tilauksesi turvallisuuden entisestään.

Noudattamattomat tavarat palautetaan meille. Kaikista lunastamattomista paketeista pidätämme oikeuden veloittaa sinulta paluulähetyskustannukset, käsittelymaksut ja käsittelymaksut, tällä hetkellä 29,9 EUR. Jos tuotteen hinta ei ylitä 29,9 EUR, pidätämme oikeuden pitää koko summan ostoa varten.

TOINEN

Päivitämme säännöllisesti tuotepakkauksia, joten on mahdollista, että saat tuotteen, joka näyttää hieman erilaiselta kuin mitä sivustolla on kuvattu. Jos sinusta silti tuntuu, että olet saanut väärän tuotteen, ota yhteyttä asiakaspalveluumme lähettämällä sähköpostia tästä.

Selaa sivun alareunaan ja kirjoita sähköpostiosoitteesi liittyäksesi sähköpostiuutiskirjeemme tilaajaksi. Rekisteröitymisen jälkeen saat sähköpostitse tietoa uusista tuotteista, erikoistarjouksista ja ainutlaatuisista tarjouksista tilaajille.

Voit peruuttaa tilauksesi CompassNaturen postituslistalta milloin tahansa. Valitse yksinkertaisesti "Peruuta tilaus" -linkki minkä tahansa sähköpostin alareunasta.

Voit olla varma, että tällä sivustolla kerätty henkilökohtainen tieto on turvassa. Lue lisää meidän Tietosuojakäytäntömme oppiaaksesi lisää.

Jos sinulla on kysymys, johon ei ole vastausta usein kysytyissä kysymyksissä, haluamme kuulla sen. Lähetä kysymyksesi meille täältä tai kysy sitä Ai-Assistentiltamme chatissa.