Takuu

Kiitos, että olet kiinnostunut CompassNaturesin tuotteista ja palveluista. Tämä rajoitettu takuu koskee fyysisiä tavaroita ja vain fyysisiä tavaroita, jotka on ostettu CompassNaturelta ("fyysiset tavarat").

Mitä tämä rajoitettu takuu kattaa?

Tämä rajoitettu takuu kattaa kaikki materiaali- tai valmistusvirheet normaalissa käytössä takuuaikana. Takuuaikana CompassNature korjaa tai vaihtaa maksutta tuotteet tai tuotteen osat, jotka osoittautuvat viallisiksi virheellisen materiaalin tai valmistuksen vuoksi.

Mitä teemme ongelmien korjaamiseksi?

Joko korjaamme tuotteen veloituksetta käyttämällä uusia tai kunnostettuja varaosia. Jos tuotetta ei voida korjata, lähetämme sinulle uuden tuotteen ilman lisäkustannuksia.

Kuinka kauan vakuutusturva kestää?

Meiltä ostettujen fyysisten tavaroiden takuuaika on 2 vuotta ostopäivästä. Vaihtotuotteeseen tai -osaan sovelletaan alkuperäisen tuotteen jäljellä olevaa takuuta tai 2 vuotta vaihto- tai korjauspäivästä sen mukaan, kumpi on pidempi.

Mitä tämä rajoitettu takuu ei kata?

Tämä rajoitettu takuu ei kata ongelmia, jotka johtuvat: olosuhteista, toimintahäiriöistä tai vahingoista, jotka eivät johdu materiaali- tai valmistusvirheistä.

Mitä sinun on tehtävä?

Saadaksesi takuuhuoltoa sinun on ensin otettava meihin yhteyttä, jotta voimme määrittää ongelman ja sinulle sopivimman ratkaisun.

Voit tehdä tämän helposti lähettämällä meille sähköpostia osoitteeseen: support@CompassNature.com.

Reklamaatiot

Me CompassNaturella olemme sitoutuneet varmistamaan asiakastyytyväisyyden ja toimittamaan korkealaatuisia tuotteita. Jos haluat tehdä reklamaation, noudata alla olevaa menettelyä.

CompassNature noudattaa kuluttajansuojalakeja ja tarjoaa sinulle yksityisasiakkaana kolmen vuoden reklamaatio-oikeuden. Kuluttajana sinulla on oikeus tehdä reklamaatio kolmen vuoden kuluessa ostosta, mutta kohtuullisen ajan (kaksi kuukautta) kuluessa siitä, kun vika on havaittu. Reklamaatiot voi tehdä ottamalla yhteyttä asiakaspalveluumme. Varaudu antamaan tarvittavat tiedot, jotta voimme käsitellä reklamaatiosi.

Reklamaatiotapauksessa CompassNature kattaa toimituskulut, mukaan lukien mahdolliset korvaavat toimitukset. Siksi on tärkeää käyttää CompassNaturen lähettämiä lähetysasiakirjoja. Jos päätät itse kattaa lähetyskulut ja miten tuote palautetaan meille, olet myös vastuussa tuotteesta, kunnes se saapuu meille, myös kuljetuksen aikana. CompassNature ei hyväksy tuotteita, jotka palautetaan postiennakolla tai maksupyynnöllä.

Jotta tuotetta voidaan pitää viallisena, vian on oltava alkuperäinen. Alkuperäinen vika on vika, joka oli olemassa, kun ostit tai vastaanotit tuotteen. Vian ei tarvitse ilmetä välittömästi, vaan se voi olla alkuperäinen vika, vaikka se ilmenisi jonkin ajan kuluttua. Tuotteessa ei katsota olevan vikaa, jos olet aiheuttanut vian esimerkiksi käyttämällä sitä väärin.

Jos haluat tehdä reklamaation, tee se sähköpostitse tai alla olevasta puhelinnumerostamme. Nopeampaa apua varten suosittelemme käyttämään sähköpostiamme.

Sähköposti: support@CompassNature.com
Puhelin: +44 7441427081.

Jos haluat nopeuttaa korvausvaatimusten käsittelyä EU:n alueella, ota meihin yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen support@CompassNature.com ja pyydä ruotsalainen palautusosoite. Pyrimme ratkaisemaan ongelmasi mahdollisimman nopeasti ja tehokkaasti varmistaaksemme tyytyväisyytesi.

Jos lähetät palautuksen meille, suosittelemme käyttämään jäljitettävää lähetysvaihtoehtoa. Olet vastuussa tuotteesta, kunnes se saapuu meille, myös kuljetuksen aikana. CompassNature ei hyväksy tuotteita, jotka lähetetään postiennakolla tai perintämaksulla. Palautuksen avustamisen varmistamiseksi suosittelemme säilyttämään kuitin ja seurantanumeron siltä varalta, että pakettisi katoaa, sillä ilman näitä tietoja emme voi auttaa sinua palautuksen kanssa.

Paketit tulee lähettää seuraavaan osoitteeseen:
PU LAN COMMODITY TECHNOLOGY CO., LTD
PL-DROPSHIPPING R12 Victoria Mall No 125 GuanHui Road, ZhangMuTou Town,
Dongguan City, Dongguan Province 523000, Kiina.